Skip to main content

Cégünk üzletpolitikája, hogy partnereinknek teljes körű szolgáltatást nyújtsunk, ideértve többek között az audio- és vizuáltechnikai rendszerek kialakítását, tanácsadást, költségvetés- és rendszertervezést, valamint emelt szintű üzemeltetési és karbantartási szolgáltatásokat is. Az emelt szintű szolgáltatási csomagunkat választó ügyfeleink számára egy dedikált szolgáltatásmenedzser biztosítja a magas szintű kiszolgálást. Emellett elérhető online hibajegykezelő rendszerünk, telefonos hibajelentést és támogatást biztosítunk, valamint részletes működési és üzemeltetési jelentéseket, statisztikákat készítünk.

Az emelt szintű szolgáltatást igénybe vevő partnereink csomagjában az előzetesen egyeztetett szolgáltatások alapvetően az AV Spring által szállított és telepített AV rendszerre lesznek biztosítva. Azonban elérhető egy harmadik fél által szállított és telepített rendszer esetén is a szolgáltatás.

Emelt szintű üzemeltetési szolgáltatásunk lehetővé teszi, hogy partnereink az átadás után is problémamentesen tudják használni megoldásainkat. Az alábbi főbb szolgáltatási pontok egyedi igények alapján testre szabhatók:

Rendszeres karbantartás
Rendelkezésre állás
In-house szolgáltatás
Garancia kiterjesztés
Csereeszköz biztosítás
Rendezvénytámogatás
Távmenedzsment
Távfelügyelet (NOC) szolgáltatás
Tanácsadás

Rendszeres karbantartás

A rendszeres karbantartás fontos a hibák megelőzésének szempontjából. Az ügyféllel előre egyeztetett időpontban a karbantartási szolgáltatás során az alábbi főbb munkákat végezzük el:

  • Kábelek, csatlakozások ellenőrzése, helyszíni javítása
  • Audio-video eszközök funkcionalitásának, beállításainak ellenőrzése, szűrők tisztítása, helyszíni javítása
  • Projektorok funkcionalitásának ellenőrzése, szűrők tisztítása, beállításainak ellenőrzése, tesztelése, helyszíni javítása/szakszervizben való átvizsgálása és javítása
  • Vezérlőközpontok funkcionalitásának ellenőrzése, tesztelése, programozás felülvizsgálata
  • Videokonferencia rendszer funkcionalitásának ellenőrzése, szoftverfrissítése, beállítások ellenőrzése

Rendelkezésre állás

A mindennapi használat során váratlan hibák jelentkezhetnek. Az rendelkezésre állás biztosítja, hogy szervizcsapatunk a bejelentés után rövid időn belül kijavítsa a hibákat. Hibajelentés esetén megkezdjük a felmérést és a javítást, és ha lehetséges, helyben végezzük el.

Hibajegy kezelés folyamata:

Az ügyfél a felmerülő hibákat az AV Spring online hibajelentő oldalán (0-24) vagy adott esetben a telefonos szolgáltatásunkon keresztül jelentheti be. A hibajegy beérkezése után szervizcsapatunk a szerződés specifikációi szerint megkezdi a hibák elhárítását:

  • Garanciális eszközök esetén: A gyártói szervizzel egyeztetünk, elintézzük az eszköz oda- és visszaszállítását, beleértve az újratelepítést is.
  • Garancia nélkül: A garancia időszak után a gyártói javítást menedzseli szervizcsapatunk, a javításról egyedi ajánlatot adunk.

Képzett szakembereink képesek széles körű technikai problémák kezelésére, beleértve a hibaelhárítást, a rendszerkarbantartást, illetve az AV rendszerrel kapcsolatos bármilyen kérdésre, fejlesztési igényre tudunk választ és javaslatot adni. Legyen szó akár hardverproblémák megoldásáról, szoftverkonfigurációk optimalizálásáról, rendszerhasználati útmutatásról, vagy akár egyedi fejlesztésről, szakértő csapatunk áll ügyfeleink rendelkezésére.

In-house szolgáltatás

Az in-house szolgáltatásunk választása esetén a szakembereink az ügyfél telephelyén tartózkodnak, így állandóan elérhetőek a helyszínen, és bejelentés után azonnal el tudják kezdeni a hibaelhárítást. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy nagyon rövid időn belül megkezdjük a diagnosztizálást és a javítást, minimálisra csökkentve ezzel az esetleges leállások és kellemetlenségek időtartamát. Emellett az in-house szolgáltatásunk biztosítja, hogy személyre szabott tanácsadást és támogatást nyújtsunk az ügyfeleknek az audiovizuális rendszerek hatékonyabb használatához. Ezáltal biztosítjuk az ügyfelek teljes elégedettségét és hozzájárulunk a munkafolyamatok zavartalan lebonyolításához.

Garancia kiterjesztés

A garancia kiterjesztési lehetőségünk kiemelkedő szolgáltatásként biztosítja ügyfeleink számára a hosszabb távú biztonságot és elégedettséget az általunk szállított AV rendszerek terén. A garancia kiterjesztés lehetővé teszi, hogy az eredeti gyártói és rendszergarancia időtartamát meghosszabbítsuk, így ügyfeleink még hosszabb ideig élvezhetik a zavartalan működést és a kiváló minőséget. Ez a lehetőség különösen előnyös vállalatoknak és intézményeknek, akik hosszú távú beruházásként tekintenek audiovizuális infrastruktúrájukra és szeretnék maximalizálni az eszközök élettartamát és hatékonyságát.

Csereeszközök biztosítása

Tudjuk, hogy az eszközök meghibásodása milyen hatással lehet a hatékonyságra. Annak érdekében, hogy minimalizáljuk ezeket a zavarokat, támogatási szerződésünk tartalmazza a csereeszközök biztosítását, amíg a hibás eszközök javításra kerülnek. Az átmenetei cseremegoldás lehetővé teszi, hogy zavartalanul folytathassa munkafolyamatait. A csereeszközök az eredetihez hasonló specifikációkkal rendelkeznek, így minimalizálva az új beállításokkal járó kellemetlenségeket. Miután a szükséges javításokat vagy karbantartásokat elvégeztük a hibás eszközön, azt azonnal visszaszállítjuk és eredeti formájában telepítjük.

Rendezvénytámogatás

Rendezvénytámogatási szolgáltatásunk biztosítja, hogy az események zökkenőmentesen valósuljanak meg. Nemcsak az audiovizuális eszközöket tudjuk biztosítani, hanem szakértő technikusi segítséget is nyújtunk azok telepítéséhez és üzemeltetéséhez. Emellett streaming szolgáltatásunk révén lehetőséget biztosítunk az események élő közvetítésére, így akár távoli nézők is részt vehetnek a rendezvényen.

Távmenedzsment szolgáltatás

Hibajelentés után szervizmérnökeink azonnal el tudják kezdeni a hiba elemzését távolról, forrásának meghatározását, illetve elhárítását. Bizonyos hibák a távmenedzsment szolgáltatással már előre jelezhetőek, illetve bekövetkezésük előtt kezelhetőek. A szolgáltatás biztosítja, hogy az AV rendszereket távolról felügyeljük, hibákat hárítsunk el, vagy akár frissítéseket végezzünk anélkül, hogy fizikailag jelen kellene lenniük a helyszínen.

Távfelügyeleti szolgáltatás (NOC)

A NOC (Network Operations Center) szolgáltatásunk célja az AV rendszerek hatékony és folyamatos működésének biztosítása. A NOC egy speciálisan kialakított központ, ahol szakértő mérnökeink állandó figyelemmel kísérik és kezelik az ügyfeleink által használt audiovizuális rendszereket. Ez a szolgáltatás lehetővé teszi számunkra, hogy proaktívan felügyeljük és monitorozzuk az AV rendszereket, és azonnal reagáljunk minden felmerülő problémára vagy hibára. A NOC szolgáltatásunk magában foglalja a rendszeres ellenőrzéseket, a távoli hibaelhárítást, valamint a jelentéseket az üzemeltetési és teljesítményadatokról. Ez a szolgáltatás segít megőrizni az AV rendszerek optimális teljesítményét és megbízhatóságát, miközben csökkenti az üzemeltetési költségeket és növeli a felhasználók elégedettségét.

Tanácsadás

Tanácsadási szolgáltatásunk segítséget nyújt az ügyfeleknek az AV eszközök működésének és felépítésének megértésében. Ez magában foglalja a termék működésének és szerkezetének részletes útmutatását és ismeretét, valamint a megfelelő működéshez kapcsolódó problémák rögzítését, elemzését és lehetséges megoldásainak kidolgozását.

KAPCSOLAT

Kapcsolatfelvétel

Központi telefonszám

+36 1 800 9053

Iroda és bemutatóterem

AV Spring Kft.
1117 Budapest, Infopark sétány 1., C épület

Raktár

AV Spring Kft.
1117 Budapest, Kondorosi út 2/A, „E”épület